Komentáře z facebooku od našich milých zákaznic :-)

 
 
Tereza P - Perfektní, jsem spokojená, jediná nevýhoda že se u vás nedá platit kartou :-) 
 
Šárka V. - Já jsem taky velmi spokojená
 
Radka D. -  Perfektní!
 
Janetta T. - Veliká spokojenost
 
 
 
Nicola S. - Za mě 1* , spokojenost jen jeden nedostatek a to že se nedá platit kartou  
 
Táňa S. - Naprostá spokojenost
 
Jarmila Š. - Jsem spokojená. Nabídka je pestrá, snaží se objednávat i na příná. Berušky jsou vždy milé a ochotné, paní Monika taktéž. Zboží je kvylitní :-)
 
David T. -  Velká spokojenost!!! Co si objednám to dostanu!!! Příjemná spolupráce!!!
 
 
 
 
Anna K. - Spokojená na 100 procent 
 
Vlastimil B. - Vždy vše super 
 
Radka G. - palec hore 
 
 
Lenka B. - 100% spokojenost
 
Věra J. -  TAK MOJE MILÉ DĚVČATA BERUŠKY , NAŠE , POSKYTUJETE NÁM LUXUSNÍ SLUŽBY, IHNED SE SNAŽÍTE NÁM PLNIT NAŠE MOŽNÉ I NEMOŽNÉ PŘÁNÍ, POKUD POTŘEBUJI NĚCO VYSVĚTLIT PŘES TELEFON, TAK IHNED REAGUJETE A JEŠTĚ SE MI NESTALO, ŽE BYCH MELA POCIT ŽE OBTĚŽUJI. JEN TAK DÁL BERUŠKY, AT PŘIBÝVÁ SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ, ZDRAVÍ A PEVNÉ NERVY S DODAVATELI I NEPOSLUŠNÝMI ZÁKAZNÍKY, HLAVNĚ ŠÉFOVÉ MONIČCE AT SE ZLEPŠÍ ZDRAVÍ , DĚKUJEME ZA LASKAVÉ CHOVÁNÍ. VÁŽÍM SI TÉ MOŽNOSTI NÁKUPU DO TAŠKY. ŠIKULY NAŠE BUDTE ZDRÁVY. DĚKUJE VĚRA JANOŠOVÁ.
 
 
 
Šárka G. - Moc dobré služby, obzvláště, když v našich obchodech nacházíme čím dál tím víc nekvalitní zboží. Děkujeme Vám Berušky, že díky Vám můžeme mít stejnou kvalitu, jako naší sousedé.
 
Jana S. - 100% spokojenost. Velmi příjemná slečna. Vždy dokoupim něco navíc. Moc děkuji.
 
 
Hana Ž. - Jsem velmi spokojená 
 
 
Lenka P. -  Spokojenost se vším 
 
Alena K. - Super zboží příjemné holky a ochota vždy vyhovět zákazníkům 
 
 
Gabriela Z. -  Taky jsem maximálně spokojená, paní Monika Kozelková je super, a nejen ona i holky beruškovic vždy vyjdou vstříc a Monika se vždy snaží sehnat co potřebujeme.
 
Helena H. - Vyzvedávám v Hlučíně a vždy jsem naprosto spokojená 
 
 
Any P. - Spokojenost :-) Výrobky jsou super a hlavně oceňuji ochotu a vstřícnost při jednání :-) 
 
Věra G. - Za mě spokojenost se zbožím i přístupem holek. Díky za to.
 
 
 
Jana C. - Veliká spokojenost můžu jen doporučit spr jednání. 
 
Hana Z. - Jediným slovem - TOP 
 
Lucie H. - Velká spokojenost 
 
Renáta M. - Jste super 
 
Veronika B. - Super jste 
 
 
Petra Š. - 100% spokojenost. Mohu jen a jen doporučit.
 
 
Katka H. - Já jsem spokojená na 100000procent. Přímo do obchodu nechodím, pouze zboží vyzvedávám v Hlučíně, ale i tak max spokojenost ...Holky jsou jedničky a vždy mi vyjdou ve všem vstříc..Tak super přístup není nikde ;-) A to jako vážně. 
 
Jiřina O.- Vše je u Vás super přidávám hodně hvězdiček 
 
Bohuslava F.- Nemám co vyknout :-) 
 
 
Kateřina H. -Výrobky i služby super :-) 
 
 
Dáša S. - Jsem spokojená velmi, jen tak dál.
 
Eva K. tentýž pocit mě provází pokaždé, když se tady postuje něco nového a pak, když přicházím do "Beruščina krámku" se tenhle pocit několikanásobně zvýší a já pak nabývám neukrotitelného pocitu, že musím mít všechno! A když pak odcházím, jdu domů s pocitem, že jsem neukojena a tak se vracím a vracím a ....
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

Eva

Monika Kozelková děkuju za ochotu, profesionální přístup a v nemalé míře za tu nesmírnou péči o zákazníka, perfektní servis, díky tomu všemu Beruškám dodáváte tu jedinečnost, glanc a bezkonkurenčnost. Ještě jednou díky!

 

 

 

 

 

 

 
Jana K.
 
Moc děkuju za perfektní nákup Emotikona wink Máte to tam super, těším se příště Emotikona smileJ

 

 


Dekuji za nakup snad se priste zdrzime dele 

 

Lucie S.

Moc děkuji Beruškám 

Emotikona smileMoc díky za ochotu

 

Kačka 

Perfektní volba .. max spokojenosti Monči..obdiv

 

Anička

Moni ty jsi ale šikula ty stíháš všechno  jsem rada že jsem tě dneska viděla.

 

Michaela

 Vy jste prostě skvělá, vždy když čtu váš příspěvek mám hned lepší náladu @):-

 


H.M.

o5 děkuji Beruškám za skvělý kup Emotikona smile .......děkuji a přeji krásný sluníčkový prodloužený víkend Emotikona smile Emotikona kiss

E.K.

 Kdybych se zas někdy, náhodou dostala k Beruškám po cestě od lékaře 

Emotikona wink, zcela určitě bych zas projevila nesmírné nadšení a následné vlny euforie z nákupu formou komentu na jejich zdi 

Emotikona grin

 

..... Děkuji Beruškám za skvělý nákup a hlavně pokec a lidský přístup,zároveň se omlouvám za zdržení a ještě jednou moc moc moc děkuji,Moni moc mi pomohlo se vykecat Emotikona grin

 ....jsi moc fajn,šikovná holka,která ví co a jak a proto Ti vždy fandím a budu Tě vždy chválit!!!!          

 

-  ...jsem ráda,že vím kam zajet když potřebuju zvednout náladu,kde mě nikdy nepošlo do p....e a kde mě vždy rozveselí a vždy dobře poradí ...i když nejsem V.I.P  ...jezdím k Beruškám moc ráda                     

 

VŠEM VÁM MOC DĚKUJI A BUDU DĚLAT VŠECHNO PROTO ABYSTE BYLI SPOKOJENI DÁL  - TO MI VĚŘTE ;-)    Monika